סטריפטיז כאמנות from Garry's blog

כוריאוגרפיה מודרנית היא לא רק תנועות ברורות וחינניות, אלא גם היופי של חשפניות. אתה יכול לראות את הצורה הנשית האידיאלית בליווי מוזיקה בסגנון פופולרי המכונה סטריפטיז.

מעריצי מגמות אופנה רואים בתהליך ההתפשטות לקצב הריקוד אמנות גבוהה, בעוד שאנשי מוסר טוענים שהתנהגות כזו משחיתה את החברה ומעניקה לנוער חופש בלתי מוגבל.  סטריפטיז תופס מקום מיוחד בכוריאוגרפיה .

איך התחיל חשפנות?

בימי קדם, ריקוד ה חשפניות בצפון העירום למחצה היה טקס סמלי לתקשורת עם האלים. תמרונים מורכבים בזרועותיה ובמותניה הפכו בהדרגה להדגמה של עירום משלה. אנשים מהמאות האחרונות האמינו שהשלמות של צורות היופי יפייס את הישויות השמימיות, והם, בתורם, יעניקו להם גשם מבורך או ירגיעו את היסודות המשתוללים.

סטריפטיז של העבר נבדל על ידי המוזרויות של טקסים

  • במצרים העתיקה, עלמות עירומות למחצה העלו מנחות לאלים במקדש בריקודים מפתים.

  • ביוון העתיקה, הטאראס העלו מופעים מרהיבים עם הזכות הבלעדית להראות את עירום שלהם למוזיקה;

  • בצרפת התגלו התחלות הריקוד המפורש בממסד מולן רוז', שם, לפי דיווחים היסטוריים, שני תלמידים טיפסו על שולחן במהלך הנשף השנתי והחלו להתפשט באיטיות.

  • באמריקה, לפני מאה שנה, הופיע עמוד עמוד, שהפך לכלי מועדף על חשפניות, ונדד בהדרגה מהקרקס והקברט למועדוני לילה.

בתחילה, חשפנות הייתה פריבילגיה של אנשים אצילים מהמעמד הגבוה, שהתייחסו למעשים כאל תוספות בידור למסיבות פרטיות. מאוחר יותר, התנועה התפתחה באופן נרחב באירופה והייתה לה השפעה משמעותית על התרבות.

רקדנים מפורסמים

סטריפטיז קשור בשמות של נשים גדולות שנמנעו במיומנות מרמזים לוולגריות בהופעות שארגנו והפכו את הריקוד לשירות לאמנות. מאטה הארי המפורסמת, למשל, הביאה מופעי ריקוד בסגנון מזרחי לשלמות. היא שיחקה בחוכמה עם דמיונם של הצופים שהתאספו, פשטה את התלבושות ונשארה רק בצמידים ובשרשרת פנינים.

סטריפטיז בזמננו

מכל ענפי החשפנות המודרניים, חשפן בולט . הסוג הפופולרי כרוך בפיתוח של תיאום תנועות, מחזק שרירים ומתקן את הדמות. זה לא רק סט של צעדי ריקוד, אלא גישה מלאה ומקצועית להופעות כוריאוגרפיות. אלו חזרות, כישורי חידוד, תוכן סמנטי המועבר בריקוד. זה בדיוק סוג החשפנות שמבקרים יכולים לראות במועדונים.

מופעי העמוד זכו לאהבת הקהל – הקהל הגברי והנשים כאחד. רקדנים מקצועיים אף לוקחים חלק בתחרויות על תואר זוכי הפרסים בריקוד על עמוד, שם הם מפגינים כישרונות אסתטיים, אומנותיים ואקרובטיים. אמנות אירוטית זוכה במהירות להכרה אוניברסלית והיא גולת הכותרת העיקרית של כל מוסד חיי לילה במטרופולין.

נכון לעכשיו, חשפנות נתפס כאלמנט אינטגרלי או תוספת לתוכנית מופעים קסומה. לפורמט הזה של עריכת מסיבות יש ביקוש מדהים במסיבות רווקים, ימי הולדת ומפגשי נוער.


Previous post     
     Next post
     Blog home

The Wall

No comments
You need to sign in to comment

Post

By Garry
Added Feb 11

Rate

Your rate:
Total: (0 rates)

Archives